Gevorderd assistent-accountant
Verdiep jij je graag in specifieke en complexe vraagstukken die spelen bij zorgklanten? Met jouw expertise ben je waardevol voor ondernemers in de zorg. Jij helpt hen verder op financieel en fiscaal gebied, zodat zij zich kunnen richten op de patiënt. Past dit bij jou? Maak dan kennis met ons team en onze klanten.
Over ons
Bij Van Asselt telt wie je bent, daarom vinden we het belangrijk dat jij als persoon betrokken bent bij ons en je team. Je komt te werken bij Van Asselt zorgzeker waar deskundigheid, loyaliteit en betrokkenheid centraal staan. Daarbij werk je nauw samen met de manager zorg, die ruim 12 jaar ervaring heeft met klanten binnen de zorgsector. Samen willen we blijven ontwikkelen om zorgklanten beter te kunnen ondersteunen en adviseren. In de samenwerking met klanten is de relatie dan ook het belangrijkste, daar bouw je aan terwijl je je werk doet. Daarnaast hechten we veel waarde aan het feit dat jij onderdeel bent van de organisatie en dat ook zo ervaart.

Wat ga je doen?
Je verzorgt de jaarrekeningen in de eerste en tweede lijn voor bijvoorbeeld een huisarts, fysiotherapeut, medisch specialist, samenwerkingsverband of zorginstelling.
Binnen je functie onderhoud je klantrelaties en heb je zelfstandig klantcontact.
Je coördineert de werkzaamheden, signaleert adviesbehoeften en ondersteunt het team om de klant waardevol te adviseren.
Je pakt zelfstandig en breder dan je functie werkzaamheden op. Hierbij kun je denken aan het verwerken van een administratie, het voorbereiden van fiscale aangiftes, het uitwerken van adviezen of het opstellen van een begroting.
Je beseft dat jij vooral waardevol bent voor ondernemers wanneer je betrokken bent, hun praktijk begrijpt en advies geeft.
Neem de ruimte om initiatiefrijk te handelen en jezelf te ontwikkelen. Is het jouw ambitie om door te groeien? Dan maken we daar samen een plan voor met de juiste coaching en opleiding.
Over jou
- 2 tot 5 jaar ervaring als gevorderd assistent-accountant
- Kennis van of affiniteit met organisaties in de zorg
- HBO Accountancy (bijna) afgerond
- 24 - 40 uur per week beschikbaar
- Alert op commerciële kansen
- Sterke klantgerichte- en communicatieve vaardigheden
Enthousiast? Solliciteer nu!
Herken jij jezelf in deze functie en zou jij je graag thuis voelen tussen onze collega’s? Kom dan kennis maken met ons, wij zijn benieuwd naar jou en je ambities. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Sabina van Zee.