Assistent-accountant

UREN

24 - 40 uur

ERVARING

2 - 5 jaar

LOCATIE

Amersfoort/Driebergen

Verdiep jij je graag in specifieke en veel verschillende vraagstukken bij zorgklanten? Met jouw (basis)kennis ben je waardevol voor ondernemers in de zorg. Jij helpt hen verder op zowel financieel als fiscaal gebied zodat zij zich kunnen richten op de patiënt. Hierbij is jouw interesse in de zorg belangrijker dan je skills in het Accountancy vak. Zie jij jezelf binnen een team werken dat zich vol passie inzet voor ondernemers in de zorg? Dan zijn wij benieuwd naar jou en misschien draag jij binnenkort wel bij aan de forse groei van Van Asselt zorgzeker!

Over ons

Je komt te werken bij Van Asselt zorgzeker waar deskundigheid, loyaliteit en betrokkenheid centraal staan. Daarbij werk je nauw samen met Marthijn en Ries, beide accountants in de zorg die ruime ervaring hebben met klanten binnen de zorgsector. Van Asselt zorgzeker is onderdeel van een groter geheel, namelijk: Van Asselt adviseurs & accountants. Binnen Van Asselt telt wie je bent, daarom vinden we het belangrijk dat jij als persoon betrokken bent bij ons en je team.

Van Asselt zorgzeker is de afgelopen twee jaar aanzienlijk gegroeid en we zijn nog niet klaar! Samen willen we blijven ontwikkelen om zorgklanten beter te kunnen ondersteunen en adviseren. In de samenwerking met klanten is de relatie dan ook het belangrijkste, daar bouw je aan terwijl je je werk doet. Daarnaast hechten we veel waarde aan het feit dat jij onderdeel bent van de organisatie en dat ook zo ervaart.

Vragen?
Neem contact op met Sabina

Vacature Zorgzeker

Wat ga je doen?

👩🏼‍💻 Je verzorgt de administraties en jaarrekeningen voor bijvoorbeeld een huisarts, fysiotherapeut, medisch specialist, samenwerkingsverband of zorginstelling.

📚 Als adviseur en sparringpartner onderhoud je klantrelaties en beheer je een eigen klantenportefeuille.

🙌🏻 Je coördineert de werkzaamheden, signaleert adviesbehoeften en helpt klanten verder met waardevolle adviezen.

✍🏻Je pakt zelfstandig en breder dan je functie werkzaamheden op. Hierbij kun je denken aan het voorbereiden van fiscale aangiftes, het uitwerken van adviezen of het opstellen van een begroting. Daarnaast zul je ondersteunen bij het maken van onder andere vermogensoverzichten. Maak je geen zorgen, ervaring is niet nodig. Er is genoeg kennis in huis om jou hierbij te helpen.

🗣 Je beseft dat jij vooral waardevol bent voor ondernemers wanneer je betrokken bent, hun praktijk begrijpt en advies geeft.

💪🏻 Neem de ruimte om initiatiefrijk te handelen en jezelf te ontwikkelen. Is het jouw ambitie om door te groeien? Dan maken we daar samen een plan voor met de juiste coaching en opleiding.

Wij bieden

Jij bent

Enthousiast? Solliciteer nu!

Herken jij jezelf in deze functie en denk je dat jij je thuis voelt tussen ons fijne team dat zich inzet voor de zorgbranche? Dan maken we graag kennis met je! Ben je eerst benieuwd naar meer informatie? Twijfel dan niet om contact op te nemen met onze HR-adviseur Sabina van Zee (06 15 24 55 00).